مهنیا جونمهنیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

مه نیا کوچولو عشق من وباباشه

مقدمه

1392/2/23 20:06
نویسنده : مهنوش
629 بازدید
اشتراک گذاری

سلام می کنم به دختر عزیزم مهنیا خانمقلب وتمام کسایی که دارن وبلاگ دختر گلم رو می بینن.niniweblog.comامروز یعنی 23 اردیبهشت من واسه ی عسلم مهنیا جوووووون وبلاگ درست کردم.niniweblog.comامید وارم من با این کارم توی این زندگیمون یه کار کوچولو برای تو ،دختر گلم  کرده باشم.تشویقتشویق                                        تا مطلب بعدی بای بای بای بایبای بای  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سجاد
4 خرداد 92 23:32
پیش منم بیا ... منتظرم ها


حتما.
عمه سیمین
11 خرداد 92 13:29
مهنیا خانم ایشالله همیشه سالم باشیمن وآبجی سحر و داداشی محمد طاها وعمو علی واست آرزوی خوشبختی می کنیم.انشالله سایهات همیشه بالای سرت باشه.عاااااااااااااااااااااااااااااشقتیم. بای بای


مرسی عمه جوون.
رزیتا مادر آرمیتا
31 تیر 92 18:40
مه نیا جون خونه جدید مبارک .
دست مامان مهربون درد نکنه .
وقت کردید به ما هم سر بزنید .


چشم